19 iul. 2011

Eu Sunt Suveran (a) si Avatar (Gicu Dan si Echipa) Cap. 1


EU SUNT SUVERAN(Ă) AVATAR,

pentru că

EU SUNT UNUL,

ca

EU SUNT CEL(CEEA) CE SUNT,

în

EU SUNT BINAR 0,0.

Bine v-am regăsit Dragi Prieteni.

Prin Magia deja materializată a evenimentului de la Bucureşti din data 28 Mai 2011, eveniment în care a fost INIŢIALIZAT primul pas concret de manifestare pe Terra al CONŞTIINŢEI COLECTIVE ÎN UNUL, avem acum fiecare oportunitatea de a ne Declara şi Utiliza Public Adevărata Noastră Identitate ORIGINARĂ şi ORIGINALĂ EXISTENŢIALĂ.

Şi în cadrul CONŞTIINŢEI COLECTIVE în UNUL, de acum încolo îmi voi Declara în mod Public Adevărata Mea Identitate EXISTENŢIALĂ, gest pe care vi-l solicit şi vouă să-l manifestaţi.

Şi Iată Adevărata Mea Identitate EXISTENŢIALĂ, care este şi a voastră dar cu numele vostru:

EU SUNT UNUL

EU SUNT CEL CE SUNT,

EU SUNT GICU DAN SUVERAN BINAR 0,0

EU SUNT GICU DAN AVATAR (AVATAR = Deschizător de Nou)

EU SUNT GICU DAN IN SERVICIUL VOSTRU.

A sosit momentul Dragi Prieteni, ca Împreună să păşim spre o ,,NOUĂ,, ÎNŢELEPCIUNE a IDENTIŢII noastre DE SINE în ENERGIA UNIMII ca EU SUNT.

Cu toate că pare Nouă, de fapt este vorba de o Înţelepciune destul de Veche, o Înţelepciune a cărei Vârstă este egală cu aceea a lui EU SUNT, este o Înţelepciune care Preexistă în NOI INŞINE dar neaccesată total încă şi nevieţuită la propriu încă de foarte mulţi pănânteni, sau vieţuită la propriu şi doar parţial vieţuită momentan de către puţini Învăţători Cristici cu trup fizic, o Înţelepciune demonstrată pe viu de Marii Învăţători Cristici ai Terrei în frunte cu Iisus Cristos.

A vorbi şi a scrie despre EU SUNT, va părea multora că este o vorbire şi o scriere extrasă din Minte, sau o Filozofie cu substrat spiritual, sau un joc de cuvinte pe substrat spiritual.

Dar lucrurile nu stau chiar aşa.

Spun şi scriu acest lucru, deoarece încă din anul 2005 de când în mod personal am oferit public informaţii Spirituale care conţin ASPECTE BINARE legate de NEMANIFESTAREA / NIMICUL şi MANIFESTAREA lui EU SUNT, reacţiile majorităţii Ascultătorilor şi Cititorilor au fost acelea de RESPINGERE vis a vis de acest SUBIECT, un SUBIECT care reprezintă de fapt BAZA oricărei Cercetări Spirituale ca REDESCOPERIRE DE SINE DIVIN.

Cine nu Acceptă şi nu Înţelege cele Două Perspective ale lui EU SUNT BINAR (ca EU SUNT NEMANIFESTAT/NIMICUL şi EU SUNT MANIFESTAT) PE CALEA Propriei REGĂSIRI DE SINE DIVIN în CALITATE de EU SUNT CEL CE SUNT, se va învârti în cerc ca şi câinele în jurul cozii şi va bate pasul pe loc

Este foarte Adevărat faptul că la Nivelul Experimentului Divin în care Noi ne aflăm acum, a vorbi despre Aspectele BINARE ale EXISTENTEI lui EU SUNT, este (de fapt pare) pentru nivelul Conştiinţelor noastre actuale un lucru nou, un lucru neobişnuit şi un lucru pentru care cu greu găsim cuvinte de exprimare cărora să nu ni se reproşeze (am păţit-o şi eu dar şi alţi câţiva) faptul ca provin din Minte (Intelect, emisfera stângă), că este nebunie, sau imposibilitate, etc,....

Şi cine va mai reproşa asa ceva de azi înainte, înseamnă că nu înţelege şi nici nu cunoaşte ADEVĂRUL DIVIN din prezentarea Aspectelor BINARE ale EXISTENTEI lui EU SUNT, deci, nici pe el ÎNSUŞI NU SE ÎNŢELEGE FIINDCĂ NU SE CUNOAŞTE, sau nu se SIMTE şi nu se RECUNOAŞTE CA EU SUNT BINAR.

Faptul că acest gen de Informaţie Spirituală la o simplă citire din partea voastră vă poate părea unora dintre voi o informaţie greu de înţeles, voi trebuie să înţelegeţi faptul că acest gen de informaţie nu este oferită cititorului doar ca o simplă lecturare ca a unei reţete culinare sau sportive, fiindcă acest gen de informaţie spirituală nu se parcurge prin citire rapidă, ci prin citirea şi meditarea pe fiecare frază în parte, deoarece sunt multe fraze în acest material care sunt atât de concentrate în esenţa lor, incit iţi vorbesc pe scurt despre UNIVERSURI INTREGI ale manifestarii lui EU SUNT UNUL.

Creaţie Divină la nivel informaţional, unii dintre voi o doriţi a fi Simplă de lecturat, dar cum Creaţia este foarte complexă, a vorbi şi a scrie despre ea in fraze concentrate, presupune obligatoriu meditaţie pe aceste fraze, o SIMŢIRE A ADEVĂRULUI DIVIN din LĂUNTRUL lor şi nu o parcurgere rapidă din care nu poate fi extras nici un înteles.

Dar, este la latitudinea cititorului de a Medita mai mult sau mai puţin pe acele fraze foarte complexe, sau a lectura mai rapid informaţia în funcţie de cum SIMTE, sau după cum are timp.

Totuşi, dacă va mai exista cineva care va mai reproşa de azi înainte acest gen de Informaţi Complexe în fraze concentrate prin care se încearcă în mod ALTRUIST să vi se releve ÎNTREGUL EU SUNT (care de fapt chiar Tu esti dragă cititorule), înseamnă că nu înţelege şi nici nu cunoaşte ADEVĂRUL DIVIN din prezentarea Aspectelor BINARE ale EXISTENTEI lui EU SUNT, deci, nici pe el ÎNSUŞI NU SE ÎNŢELEGE FIINDCĂ NU SE CUNOAŞTE, sau RECUNOAŞTE CA EU SUNT.

Astfel că, Puteţi prefera Prezentările Informaţionale Simpliste despre EU SUNT TOTUL în TOT, dar nu aveţi dreptul de a reprosa Prezentările Informaţionale Complexe, fiindcă ambele tipuri de Prezentări sunt manifestări fireşti ale lui EU SUNT CEL CE SUNT.

Ca să vă fie mai Uşoară Reobişnuirea voastră cu deataliile informaţionale pe care o să le găsiţi în acest material cu Perspective Noi interconectate cu expuneri mai Vechi, voi pleca în această expunere chiar de la Vestitul ADAMUS ale cărui Mesaje Celeste încep întotdeauna cu Exprimarea IDENTITĂŢII sale DIVINE celei mai Înalte şi anume EU SUNT CEL CE SUNT, EU SUNT ADAMUS SUVERAN, EU SUNT ADAMUS în serviciul Vostru, etc, urmând ca la finalul prezentării acestui material să CONCLUZIONĂM ce a vrut Adamus sa ne Spuna prin Identitatea Sa, apoi ce reprezintă Adevărata Noastră Identitate, cât şi Ce Model Comportamental trebuie să abordăm de acum încolo pentru a ne Desăvârşi experienţele în Interiorul CONŞTIINŢEI COLECTIVE în UNUL.

Dar înainte de a face acest demers, vă anunţ faptul că după evenimentul Bucureşti 28 mai 2011 de Manifestare ca prim pas (fază) a CONŞTIINŢEI COLECTIVE în UNUL, deja se face CONVERSAŢIE ÎN CREAŢIE ca EU SUNT, în EU SUNT, prin EU SUNT, pentru EU SUNT.

Totodată, am definit în acest nou demers Publicistic Personal prin termenul de TOTALITATE (Totul în Tot) pe Creatorul-Creatoarea noastră care reprezintă Conştiinţa Aspectelor BINARE ale EXISTENTEI lui EU SUNT şi prin termenul de EU SUNT ANCA TODIRICA sau EU SUNT GICU DAN , sau EU SUNT CORNELIA IFRIM, etc, chiar pe Noi Oamenii care suntem ASPECTELE (Cioburile de oglindă) MANIFESTATE ALE LUI EU SUNT.

Pentru început Dragi Prieteni, să intrăm în corespondenţa pe care EU SUNT CORNELIA IFRIM SUVERANĂ şi AVATAR din Iaşi mi-a trimis-o şi în care avem o Conversaţie în Creaţie dintre EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ şi AVATAR tot din Iaşi şi EU SUNT TOTALITATEA (Totul în Tot) Aspectelor BINARE ale EXISTENTEI lui EU SUNT.

1.- CONVERSAŢIE în CREAŢIE pe tema lui EU SUNT

Creatia , o farsa a lui Eu Sunt? De fapt ..nimic nu exista?
(29 iunie 2011)

EU SUNT TOTALITATEA - Sunt Eu Tot Ceea Ce Eu Sunt . Nu este un mesaj . Este un Adevar . Nimic din ce credeati si credeti nu exista cu adevarat . Totul e o iluzie . Nu exista ingeri ,nici serafimi . Nu exista tronuri si nici arhangheli . Nu exista nici oameni si nici extraterestri . Nu exista Adamus , nici Mihail , nici Isus , nici altii ca ei . Nu exista nimic decat Eu Sunt .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ si AVATAR - Cum vine asta ? Nu inteleg nimic.

EU SUNT TOTALITATEA - E simplu . Atat de simplu ca Eu sunt. Nimic din ce credeati ca este nu exista . Totul e o holograma .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Cum asa? Si toate mesajele voastre ale ingerilor? Toate flacarile voastre , razele arhanghelilor , toate codurile si simbolurile sacre ? Totul e o minciuna? Eu? Eu nu exist? Eu cine sunt?

EU SUNT TOTALITATEA - Tu nu esti ceea ce crezi ca esti . Acel ceva e o holograma . Tu esti Eu , adică Tot ceea ce Eu Sunt . Toate entitatile ceresti enumerate de tine , sunt o holograma . Ele nu exista . Nu exista decat Eu Sunt Tot ceea ce Eu Sunt .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Deci va sa zica totul este o minciuna .Noi am vorbit singuri ,am primit mesaje ,am lucrat cu flacari violet ,vedem nave dar defapt toate acestea nu exista?

EU SUNT TOTALITATEA -Da. Nu exista.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Si ce exista?

EU SUNT TOTALITATEA -Eu sunt.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Si cine e acest Eu sunt?

EU SUNT TOTALITATEA -Tot ceea ce este .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai deci poti fi eu ,noi ,ingerii ,arhanghelii ,floarea ,marea ,totul la un loc .Adica noi toti suntem unul si suntem tot ceea ce este .Asa e ?

EU SUNT TOTALITATEA -Nu .Eu nu sunt voi toti la un loc in Unul .Eu sunt tot ceea ce eu sunt.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Cum adica ?Vrei sa spui ca noi toti nu suntem Unul?

EU SUNT TOTALITATEA -Vreau sa spun ca nu exista “noi toti”suntem Unul.”Noi toti”, nu exista .Eu sunt Unul si sunt tot ceea ce eu sunt .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Bine ,bine si noi fraierii astia din “Noi toti” ce suntem, daca suntem? Niste rebuturi ale lui Unul? Niste gaze emanate ,regurgitate de Unul? Sau poate Nici macar atat?

EU SUNT TOTALITATEA -Ce incerc sa spun este ca voi nu ati fost niciodata “voi toti”sau “noi toti “ cum spui tu .Pentru ca voi CREDETI ca Voi TOTI Sunteti UNUl. In realitate nu exista decat Unul. Intelegi diferenta?De ce sa Crezi ca toti sunt Unul de vreme ce oricum e doar Unul?`

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Intr-un fel …pricep ca nu e separare .

EU SUNT TOTALITATEA -Tocmai ca nu pricepi .Voi CREDETI ca este separare .Eu spun ca nu exista separarea .Pentru ca voi credeti ca exista separarea ,credeti ca daca va adunati in UNUl cu totii asa cum partile se aduna la loc veti fi din nou UNUL. Asa e?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai da .Cam asa ,nu? Adica noi stim ca suntem Unul dar stim si ca am fost separati si ca acum revenim la Unul Nu-I asa?

EU SUNT TOTALITATEA -Nu . Separarea nu a existat niciodata . E o magie . E o holograma care creeaza impresia de separare . Astfel ca Unul sa se vada pe el ca si Unul. Dar Unul nu s-a separat niciodata . In realitate Unul este tot ceea ce este . Partile lui sunt tot acolo in Unul . Nu s-au desprins niciodata din Unul . Nu a fost Bing Bang-ul , intelegi ? A fost doar o holograma a unui Bing Bang. A unei separari. Cum va imaginati voi ca Unul s-a divizat si totusi a ramas tot Unul?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Pai ..nu stiu .Tu esti dumnezeu .Tu stii ,nu?. Banuiesc ca poti sa faci trucuri din astea ,nu? Doar tu esti magicianul .

EU SUNT TOTALITATEA -Da intr-un fel asa am si facut .Am creat o farsa.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Felicitari .Ai reusit .Ne-ai facut cea mai mare farsa .Una cosmica.

EU SUNT TOTALITATEA -Mda …si cea mai minunata .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Poate tie iti vine a rade printre mustatile ce mustesc zambete ascunse si victorioase dar noua, nu .

EU SUNT TOTALITATEA -Am sa-ti explic si vei intelege .Ai rabdare putintel.Imagineaza-ti o oglinda infinita .Aceasta oglinda infinita a vrut sa se cunoasca .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Slava Domnului macar asta e adevarat .

EU SUNT TOTALITATEA - Asa…si ea a creat iluzia ca s-a divizat in cioburi infinite de marimi diferite .Dar retine! Ea nu s-a separat niciodata .A creat o iluzie.Si-a imaginat cum ar fi daca s-ar diviza dar a ramas ceea ce era .Fara sa modifice cumva intregul care era .Asa cioburile au inceput sa pastreze proprietatea intregului ,unele mai mari ,altele mai mici ,toate dimensiunile ,la toate nivelele .Aceste cioburi au reflectat lumina lui Unul la toate nivelele lor .Asa au aparut ca holograma serafimii ,arhanghelii ,ingerii ,oamenii ,vietuitoare si tot ceea ce voi spuneti ca exista .Depinde cat de departe au sarit aceste cioburi fata de Unul si cata lumina au mai putut reflecta .Dar toate acestea nu au fost reale .Au fost visul lui Unul .O holograma .Fiecare parte ,ciob si-a cautat familia ,Intregul .A fost atras de Unul .Astfel cand un ciob mai mic intalnea un ciob mai mare el striga:Tu esti Tatal meu!!!!!!!!! .De fapt acel ciob mic CREDEA ca ciobul mai mare este cu adevarat mai mare ca el si-si dadea puterea lui ,celui mai mare .Cel mai mare facea la fel cu alt ciob si mai mare .Prin CREDINTA lui .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -De unde stia un ciob mic ca e mic si ca altul e mai mare ca el ?

EU SUNT TOTALITATEA -Din cauza reflexiei luminii .CEl mare reflecta mai multa lumina decat cel mic .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ok .Spune mai departe .

EU SUNT TOTALITATEA -Asa…astfel fiecare nivel oferea puterea lui celui superior prin Credinta lui ca cel superior e Intregul ,e ceea ce ii lipseste lui.Dar retine ! Toate acestea nu erau reale .Era un vis .O holograma .E ca si cum daca ar exista un microscop urias si ai privi prin el la un om, ai vedea mii si mii de atomi ,molecule ,celule dispersate ,haotice fara a intrezari conturul de Om. Ai crede ca nu au legatura unele cu altele .Cand defapt toate le leaga si formeaza Omul .Asa si intregul ,Oglinda .Ea exista ca Unul fara sa se separe .Dar s-a uitat la microscopul urias in interiorul ei si s-a vazut bucata cu bucata ,intr-un mod separat si totusi ramanand Unul .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Asaaaa….

EU SUNT TOTALITATEA -Fiecare celula cand se intalnea cu ceva mai mare ca ea I se inchina .Caci in magia separarii ,guverna legea separarii ,a marelui si micului .Dar retine! Totul era un vis ,o holograma ce are si avea viata atata vreme cat Unul dorea si alegea acestea . Voi dragii mei ,nici nu existati .N-ati existat niciodata ca voi .Ati fost dintotdeauna Eu Sunt .Ati intalnit in calea vostra maestri ,ghizi umani dar si astrali ,apoi ingeri ,arhangheli ,alte entitati ,ati CREZUT in ei ,v-ati dat puterea lor .Credinta …ati spus voi, imi da putere.”Credinta ta, te-a vindecat” .Ei bine …a venit vremea sa eliberati credinta voastra ,ba mai mult a venit vremea sa constientizati ca , credinta voastra va ia puterea .A venit vremea sa treceti in NON -Credinta .In ce sa crezi cand totul este numai tu? In tine? Nu e nevoie..esti totul . N-ai nici o nevoie .E timpul sa constientizati ca totul nu se uneste acum in Unul ,caci nu a fost separare nicicand. E vremea sa va eliberati holograma proprie, si nu mental ci prin constientizare .Constientizati ca totul este o farsa .Voi v-ati facut voua o farsa si va amuzati .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Pe mine nu ma amuza deloc idea , sa stii .

EU SUNT TOTALITATEA -Pai de ce nu? Ar trebui sa te bucuri ,sa stii ca nu ai fost nicicand o parte si nici un ciob de Dumnezeu ci ca dintotdeauna ai fost chiar tu maretul Dumnezeu pe care vieti la rand l-ati cautat ,pe care in altii l-ati idolatrizat .Cum sa nu te bucuri cand de poanta te-ai prins si ai acel AHA …cand constientizarea vine asa cum dragul de Tobias si de Adamus v-au vorbit ? Ca veni vorba …nici ei nu exista .Nu e amuzant sa stii ca toate acestea tu le-ai creat? Arhangheli, serafimi, ingeri, maestri , raze ,flacari , mandale, mudre, simboluri , coduri , toate acestea si inca multe altele ,piese pe masa de sah au fost dar nicicand reale ci toate-ntr-o holograma ,a celui ce tu esti creator deplin .Deci daca jocul de-a holograma te-a sleit ,adu-ti aminte cine si ce esti .N-ai fost nicicand decat Eu sunt .Paseste in NON – CREDINTA , in spatiul lui Eu Sunt .

Clarificari de a 2-a zi .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ Ma trezesc dupa doar cateva ore de somn caci m-am culcat la 4 dimineata .toata noaptea m-am framantat in mine si parca undeva in mine cineva sau ceva imi staruia in minte .Primeam intr-una acestea .”Constiinta nu e singulara si individuala ,este in Unul ,colectiva,, .Nu exista nici fractalii .Nu exista nimic.” M-am trezit si ca niciodata am mancat bine .La naiba !Daca tot nu exist…daca tot nici mancarea nu exista .Offf nu mai inteleg iar nimic !Imi vine dintr-odata in minte ce a spus Adamus ca nu este nimic in interior.N-am inteles nimic atunci .Si nici acum .Oare asta vroia sa spuna??? Intreb in Mine iar cum naiba e cu aceasta holograma ?Exista sau nu exista? Hello !!!!!!!!!!Mai exista ceva,cineva pe undeva ?Vre-un fir de praf ,o celula ,o maslinutza poate???

EU SUNT TOTALITATEA -Holograma exista .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pai nu spusesi ca nu exista nimic din toate acestea ?

EU SUNT TOTALITATEA -.Exista dar nu e reala .Are o viata scurta .Aceasta holograma exista din punctul ei de vedere .Din al Meu ,nu .Eu sunt cel care o pot intrerupe oricand .E simplu.O scot din priza .Si gata .Caput .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Si ce mai astepti ?De ce nu faci asta ?S-ar intrerupe toata farsa ,tot circul asta trist

EU SUNT TOTALITATEA -Pai tocmai am si facut asta .Dar nu e trist deloc ,e amuzant .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ - Nuuuu.. mi se pare de-a dreptul manipulator .Ca si cum cineva trage niste sfori si noi papuselele credem ca suntem pe picioarele noastre .Dar nu !E papusarul.E distractia Lui.

EU SUNT TOTALITATEA -Scumpa mea ,papusarul acesta esti tu .Acest papusar cum ii spui tu nu a intentionat sa manevreze nimic ,nicicand ,vreodata .El a vrut sa se cunoasca .Si s-a cunoscut creand. Asa cum pictorul isi admira opera asa si El din iubire si cu iubire a creat si acum admira cu iubirea celui ce El este .Personajele lui au viata ,sunt libere sa aleaga ce doresc .Doresc sa stea in tablou ?Sa se intoarca Acasa ,in Creator? Doresc sa revina in Unul ,in starea de non- creatie? Ce doriti ? Voi alegeti .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Pictura asta ,tabloul e holograma?

EU SUNT TOTALITATEA -Da.

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Si nu exista deci decat din punctul ei de vedere ?Din punctul tau de vedere nu exista nici ea ,nici eu ?

EU SUNT TOTALITATEA -Exista doar Eu sunt . Holograma ..exista dar e doar o felie din tort . Acum puteti vedea intregul tort .Cand vedeti intregul tort ,constientizezi ca felia nu a existat niciodata. Nu mai incarcati aceasta felie cu credinta voastra crezand ca asa va imputerniciti . Nu faceti decat sa va limitati la o felie .Nu puteti creste nici pana la doua felii asa. Deci fiti dara tortul care sunteti ,fara a mai crede in nimic .N-aveti nevoie .Fiti Eu sunt , ceea ce chiar sunteti . N-aveti nevoie nici de ingeri ,nici de familiile angelice ,nici de arhangheli ,nici de nimic .Ei nu exista !Exista Eu sunt. Feliile de tort nu exista .A fost doar holograma lor .

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Da bineeee .Inteleg .Si acum ce mai urmeaza ? Nu mai vorbim cu ingerii ,nu mai primim mesaje ,nu ne mai rugam, nu mai credem in nimic, e multa singuratate si tacere in Univers .

EU SUNT TOTALITATEA -Este Eu sunt .Nu v-ati dorit sa iesiti din dualitate si din iluzia separarii?

EU SUNT ANCA TODIRICĂ SUVERANĂ -Ba da. Dar ce va urma ?

EU SUNT TOTALITATEA -Ei bineeee.Va urma cea mai inalta bucurie a ceea ce voi sunteti .Acum v-ati reintors la Eu sunt si la Intreg si va veti bucura din plin de propriile voastre daruri divine ,de cel mai inalt potential care este Eu Sunt .Sunteti Eu sunt si nu mai aveti nici o nevoie .Eliberati holograma prin propria voastra constientizare a lui Eu sunt . Acum doar sunteti cu adevarat ce sunteti .Fiintati .Si atat . Eu Sunt.

.

Urmeaza cap. 2